Smoothies μια έξυπνη και υγιεινή διατροφική συνήθεια

Για τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητάς μας, τα smoothies είναι μία νέα μόδα και μία καινοτόμα λύση για υγιεινά, χορταστικά αλλά και γρήγορα snacks που μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά. Για εμάς λοιπόν, που θέλουμε κάτι υγιεινό και χορταστικό μέσα στην ημέρα αλλά δεν έχουμε χρόνο να δημιουργήσουμε είτε λόγω του προγράμματος είτε γιατί δεν μπορούμε να έχουμε ένα ψυγείο τρόφιμα μαζί μας, τα smoothies θα μας λύσουν τα χέρια.

Τα Smoothies είναι ροφήματα με βάση το γάλα ή το γιαούρτι ανακατεύοντάς τα με φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, δημητριακά και ότι άλλο υγιεινό θα μπορούσε να συνδυαστεί σε αυτό το τόσο γευστικό και θρεπτικό ρόφημα. Ένα ποτήρι ενός τέτοιου ροφήματος περιέχει πρωτεΐνες, βιταμίνες, φυτικές ίνες και πολλά άλλα χρήσιμα θρεπτικά συστατικά  που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας καθημερινά, καλύπτοντας έτσι με ένα γεύμα το μεγαλύτερο ποσοστό των αναγκών μας από διάφορες θρεπτικές ουσίες όπως οι βιταμίνες.

Fresh milk, strawberry, blueberry and banana drinks on wodeen table, assorted protein cocktails with fresh fruits. ; Shutterstock ID 182683421; PO: Brandon for Food

Τα γνωρίσματα και τα πλεονεκτήματα των smoothies είναι αρκετά και σίγουρα κάποιο θα καλύψει και την δική σου ανάγκη στην καθημερινή διατροφική διαδικασία.

Γρήγορη ετοιμασία. Απλά πετάμε τα υλικά μέσα στο μπλέντερ και σε ελάχιστο χρόνο το γεύμα μας είναι έτοιμο.

Φρέσκα υλικά. Χωρίς συντηρητικά. Επιλεγμένα τρόφιμα από τον μανάβη της γειτονιάς μας για να είμαστε σίγουροι τι βάζουμε στο στομάχι μας τόσο για εμάς όσο και για τα παιδιά μας.

Υγιεινό φαγητό. Τι πιο υγιεινό όπως αναφέραμε ήδη από ένα γεύμα με φρέσκα υλικά και με σωστή ισορροπία μεταξύ πρωτεΐνης, υδατανθράκων, λίπους και άλλων χρήσιμων για την υγεία μας συστατικών.

Εύκολη μεταφορά. Τα δύο βασικά γνωρίσματα για εμάς που εργαζόμαστε είναι η γρήγορη ετοιμασία και η εύκολη μεταφορά! Τα smoothies μπορούν εύκολα να μετακινηθούν σε ένα σφραγισμένο θερμός και να μείνει αναλλοίωτο στη γεύση για περισσότερες από 2 ώρες από τη στιγμή που παρασκευάστηκε.

Απεριόριστοι συνδυασμοί. Τόσο η βάση που μπορεί να είναι νερό, γιαούρτι ή γάλα από οποιαδήποτε πηγή είτε φυτική είτε ζωική, όσο και τα υπόλοιπα υλικά που μπορούν να συνδυαστούν μπορούν σίγουρα να καλύψουν τις γευστικές προτιμήσεις του καθένα μας ξεχωριστά.

Μερικές εύκολες συνταγές για smoothies θα σας υποδείξουμε παρακάτω ώστε να πάρετε μερικές ιδέες για το πώς θα μπορούσατε να κάνετε και το δικό σας.

Μήλο – Σπανάκι: Αναμίξτε 2 φλ σπανάκι, 1 μήλο ξεφλουδισμένο, ½ φλ γάλα σόγιας, ¼ φλ χυμό πορτοκαλιού, 1 κουταλιά μέλι, 1 κουταλιά λιναρόσπορο, 1 παγάκι και λίγο λεμόνι (προαιρετικά)

Very Berry Πρωινό: για να φτιάξετε 2 μερίδες, αναμίξτε 1 φλ κόκκινα μούρα (φρέσκα ή κατεψυγμένα), ¾ φλ γάλα αμυγδάλου ή ρυζιού, ¼ φλ κεράσια, 1 κουταλιά μέλι, 2 κουτ γλυκού τριμμένο τζιντζερ, 1 κουτ γλυκού λιναρόσπορο και 2 κουτ γλυκού χυμό λεμόνι.

Ανανάς – Γιαούρτι: Αναμειγνύουμε μισό ποτήρι γάλα, 1 φλ ανανά και 4 παγάκια

Για πιο υγιεινά και θρεπτικά smoothies προτιμήστε κυρίως λαχανικά και λιγότερα φρούτα δηλαδή σε αναλογία 2 προς 1 ας πούμε και γάλα ή γιαούρτι για να μην στερείστε την πρωτεΐνη από το σνακ σας.