6 τρόποι να ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος.

tropoi_na_enisxisis_tin_aftopepithisisou

Προσπαθείς να αλλάξεις το σώμα σου χάνοντας βάρος;

Ο αγώνας για την απώλεια βάρους απαιτεί από σένα να διατηρήσεις την αισιοδοξία σου και το κίνητρό σου συνήθως για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Όταν, όμως,  δεν είσαι ικανοποιημένος από την εμφάνισή σου, είναι δύσκολο να αισθάνεσαι καλά με τον εαυτό σου.

Γι’ αυτό τον λόγο είναι πολύ σημαντικό να ενισχύεις την αυτοπεποίθησή σου κατά την διάρκεια της προσπάθειάς σου να χάσεις κιλά.  Πολλοί από αυτούς που κάνουν δίαιτα περιμένουν να νιώσουν καλύτερα με το σώμα τους, αφού ξεφορτωθούν τα περιττά κιλά. Αν, όμως, ενισχύσεις  την  αυτοπεποίθησή σου όσο προσπαθείς να τα χάσεις, το πιο πιθανό είναι ότι θα διατηρήσεις το κίνητρό σου, θα μείνεις προσηλωμένος στο πρόγραμμά σου και θα πετύχεις τους στόχους σου. Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές, για να πάρεις ιδέες που θα σου φανούν χρήσιμες καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού σου για απώλεια βάρους.

1.Μάθε να πιστεύεις στην επιτυχία

Το να έχεις πίστη στον εαυτό σου θα σε ωφελήσει πραγματικά. Αν πιστεύεις ότι μπορείς να χάσεις βάρος, πιθανότατα θα μπορέσεις να πετύχεις αυτό τον  στόχο. Αν, όμως, πιστεύεις ότι θα αποτύχεις, το πιθανότερο είναι ότι θα τα παρατήσεις. Εκπαίδευσε, λοιπόν, το μυαλό σου, έτσι ώστε να έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, όπως υποστηρίζουν οι ψυχολόγοι και οι σύμβουλοι. Θα ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου έχοντας υιοθετήσει νέες αντιλήψεις.

2. Να θέσεις έξυπνους στόχους για απώλεια βάρους. 

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν όσοι ακολουθούν μια συγκεκριμένη διατροφή είναι ότι δεν θέτουν στόχους ή ακόμη χειρότερα οι στόχοι που θέτουν δεν είναι ρεαλιστικοί. Στο ταξίδι για την απώλεια των κιλών οι στόχοι αποτελούν τον οδικό σου χάρτη. Οι στόχοι που θέτεις στην αρχή της διαδικασίας μπορούν να αλλάξουν το αποτέλεσμα ολόκληρου του προγράμματος.

Αφιέρωσε λίγα λεπτά από τον χρόνο σου και θέσε έξυπνους στόχους. Πάρε μολύβι και χαρτί και προσπάθησε να καθορίσεις και να προσαρμόσεις τους στόχους σου, ώστε να χάσεις τα περιττά κιλά.

3. Διατήρησε την ενέργεια και την αισιοδοξία σου

Το πιθανότερο είναι ότι δεν πρόκειται να νιώσεις σίγουρος για τον εαυτό σου, αν τα επίπεδα της ενέργειάς σου είναι πιο χαμηλά από ποτέ. Ωστόσο, ακόμη και όταν τρως λιγότερο και ασκείσαι περισσότερο, μπορεί να νιώθεις το ίδιο, ειδικά κατά την διάρκεια των πρώτων ημερών της προσπάθειάς σου να χάσεις βάρος. Προσπάθησε να ενισχύσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου κατά την διάρκεια της ημέρας, ώστε να διατηρήσεις και την καλή σου διάθεση.

4. Ξεκίνα από σήμερα να δείχνεις πιο σίγουροςaftopepithisi_kai_ygia

Μην περιμένεις να ξεκινήσεις δίαιτα, για να κάνεις τον εαυτό σου να φαίνεται υπέροχος. Κάντο τώρα! Όταν ανανεώσεις την εμφάνισή σου, θα αυξηθεί η εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και θα εντατικοποιηθεί το πρόγραμμα που ακολουθείς για απώλεια βάρους. Μάθε  τα κόλπα του styling με τα οποία οι επαγγελματίες κάνουν τους διάσημους να φαίνονται πιο αδύνατοι, ψηλοί και κομψοί.

5. Ασκήσου έχοντας εμπιστοσύνη στον εαυτό σου

Μήπως είσαι αρκετά φοβισμένος να πας στο γυμναστήριο; Αν δεν έχεις γυμναστεί εδώ και πολύ καιρό, ίσως να μην αισθάνεσαι  άνετα να ξεκινήσεις ένα καινούριο μάθημα ή πρόγραμμα γυμναστικής. Μην ανησυχείς. Η αρχή είανι πάντ αδύσκολη. Πριν το καταλάβεις, θα το κάνεις συχνότερα με αποτέλεσμα μέρα με τη μέρα να νιώθεις πιο δυνατός.

6. Ενίσχυσε το κίνητρό σου για απώλεια βάρους

Όλοι κατά την διάρκεια μιας δίαιτας νιώθουν το κίνητρό τους να μειώνεται. Είναι δύσκολο να κρατήσεις το ηθικό σου ανεβασμένο, όταν δεν βλέπεις στη ζυγαριά τα αποτελέσματα που θέλεις.  Μπορείς, όμως,  να διατηρήσεις τον εαυτό σου στην κορυφή του παιχνιδιού, ώστε να ολοκληρώσεις τις ασκήσεις και να κρατήσεις την διατροφή σου σε καλό δρόμο.