4 απλες συμβουλες που θα σου δωσουν κινητρο να αλλαξεις το σωμα σου

Πριν ξεκινήσω θα ήθελα να τονίσω ότι όλοι ξέρουμε τι είναι καλό για την υγεία μας τόσο της σωματικής όσο και της ψυχικής. Η απώλεια βάρους ή η βελτίωση του σώματός είναι προσωπική υπόθεση και κανείς δεν μπορεί να σε πείσει να κάνεις κάτι το οποίο δεν θέλεις ή δεν νιώθεις έτοιμος να κάνεις.
Για εκείνους λοιπόν που τα περιττά κιλά τους δημιουργούν προβλήματα στην εικόνα τους, στην υγεία τους και στον ψυχισμό τους μπορούν να ξεκινήσουν με 4 απλές συμβουλές που τους προτείνω.

  • Ορίζουμε την ποσότητα σε κάθε γεύμα μας πριν ξεκινήσουμε.
    Όλες οι τροφές είναι απαραίτητες για μια ισορροπημένη διατροφή. Η ποσότητα είναι ένας βασικός παράγοντας που χαλάει τις ισορροπίες. Ένας εύκολος τρόπος για να ρυθμίσετε την ποσότητα σε κάθε γεύμα είναι να γεμίσουμε ένα πιάτο και μόνο ένα με την ποσότητα φαγητού, σαλάτας ή άλλου συνοδευτικού που υπάρχει στο τραπέζι.
  • Αποφεύγουμε την υπερβολική κατανάλωση τροφών που μας γεμίζουν περιττό λίπος.
    Όπως ήδη ανέφερα όλες οι τροφές είναι απαραίτητες αλλά η υπερβολή πάντα δημιουργεί προβλήματα. Έρευνες δείχνουν ότι 2-3 κομματάκια σοκολάτας αρκούν για να βελτιώσουν την ψυχική μας διάθεση ενώ έχουν και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η υπερβολική κατανάλωσή της όμως, μας γεμίζει ενέργεια που αν δεν μεταβολιστεί μετατρέπεται εύκολα σε λίπος.
  • Στρατηγική τοποθέτηση τροφίμων μέσα στο σπίτι.
    Σε μια λιγούρα συνήθως αρπάζουμε ότι βρούμε μπροστά μας. Αυτό τις περισσότερες φορές είναι αρνητικό καθότι οι λιπαρές τροφές για κάποιο λόγο υπερτερούν μέσα στο σπίτι. Βάζουμε σε σημεία ευδιάκριτα φρούτα, λαχανικά και γαλακτοκομικά προϊόντα μειωμένων λιπαρών και αποθηκεύουμε σε πιο δυσπρόσιτα σημεία το ψωμί, τη νουτελα και άλλα γλυκά που κακώς υπάρχουν στο σπίτι.
  • Φτιάχνουμε σπιτικά σνακ όταν βγαίνουμε έξω.
    Η προετοιμασία ενός σπιτικού τοστ με γαλοπούλα και κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών δεν απαιτεί περισσότερο από ένα λεπτό από την πρωινή μας προετοιμασία. Αν αναλογιστείτε πόσα λιπαρά χρησιμοποιούνται στα γρήγορα σνακ που πωλούνται σε διάφορα μαγαζιά πώλησης αρτοποιημάτων, θα αντιληφθείτε ότι έχετε καλύψει το ημερήσιο όριο πρόσληψης λίπους. Και για να μην βαρεθείς τοστ καθημερινά, μπορείς να το αντικαταστήσεις με ένα γιαουρτάκι χαμηλών λιπαρών με βρώμη, ή ένα γαλατάκι χαμηλών λιπαρών με ένα κουλούρι σουσαμένιο.

Αλλάξτε τρόπο ζωής και τρόπο σκέψης, οικειοποιείστε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής  και η βελτίωση στο σώμα σας δεν θα αργήσει να έρθει.