3 τρόποι για να σταματήσεις να τρως πολύ τη νύχτα.

Έχεις πειθαρχήσει όλη μέρα στην δίαιτά σου, έχεις φάει τα υγιεινά ισορροπημένα γεύματα που πρέπει, αλλά έρχεται το βράδυ και πιάνεις τον εαυτό να κάνει επισκέψεις στο ψυγείο ή στα ντουλάπια και να θέλει να φάει ενώ δεν το χρειάζεται;

Η παραπάνω εικόνα σου θυμίζει κάτι από τον εαυτό σου; Αν ναι, να ξέρεις πως δεν είσαι μόνος.

Οι θερμίδες που καταναλώνονται την νύχτα είναι ένας πραγματικός αγώνας για όσους προσπαθούν να ακολουθήσουν μια δίαιτα και να κάνουν μια υγιεινή διατροφή αλλά εξακολουθούν να τρώνε και μετά το βραδινό γεύμα.

Αν έχεις συνειδητά αποφασίσει να χάσεις βάρος, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές, για να σταματήσεις να τρως τόσο πολύ τη νύχτα.

Γιατί  τρώω τόσο πολύ τη νύχτα;

Είναι απολύτως φυσιολογικό να σου αρέσει να τρως σνακ και να τσιμπολογάς μετά το βραδινό φαγητό. Όταν, όμως, προσπαθείς να χάσεις βάρος, οι θερμίδες που καταναλώνεις το βράδυ από αυτό το τσιμπολόγημα μπορούν εύκολα να ακυρώσουν την αξία των σωστών και έξυπνων διατροφικών επιλογών που έχεις κάνει όλη τη μέρα. Αυτό, επομένως, που χρειάζεται, για να σε βοηθήσει να τρως λιγότερο την νύχτα, είναι να μάθεις για ποιο λόγο τρως, ενώ δεν το έχεις πραγματικά ανάγκη.

Για τους περισσότερους από εμάς ο λόγος για τον οποίο τρώμε περισσότερο την νύχτα σχετίζεται με το γεγονός ότι δεν είμαστε απασχολημένοι, έχουμε ελεύθερο χρόνο και βρισκόμαστε κοντά στο φαγητό. Θέλουμε να ξεκουραστούμε και να χαλαρώσουμε και το φαγητό ως γνωστόν αποτελεί συνηθισμένη πηγή παρηγοριάς. Χωρίς κάποιον περισπασμό από την δουλειά ή από τις ημερήσιες δραστηριότητες, είναι πολύ εύκολο να θες να καταναλώσεις σνακς  που βρίσκονται κοντά σου. Αν όμως, μπορέσεις και βρεις άλλους τρόπους, για να εκτονωθείς και να χαλαρώσεις, τότε θα τρως λιγότερο την νύχτα.

Επίσης, μπορείς να ακολουθήσεις τις στρατηγικές αυτές, για να περιορίσεις την κατανάλωση φαγητού το βράδυ.

Πώς να σταματήσεις να τρως μετά το βραδινό γεύμα.

Ο καλύτερος τρόπος για να περιορίσεις οριστικά τη συνήθειά σου να τρως το βράδυ, είναι να σπάσεις αυτή τη συνήθεια χρησιμοποιώντας βραχυπρόθεσμες στρατηγικές.

Αν μπορείς να αντικαταστήσεις τη συνήθειά σου να τρως σνακς με μια πιο υγιεινή, τότε δεν θα αισθάνεσαι έντονα την επιθυμία να φας περισσότερο το βράδυ.

Ακολούθησε μία από τις παρακάτω συμβουλές (ή και τις τρεις), για να αλλάξεις τη συνήθειά σου να τρως κατά τη διάρκεια της νύχτας.

  1. Απομακρύνσου από το φαγητό.

    Το πιθανότερο είναι ότι θα φας πολύ την νύχτα, αν πάντα βρίσκεσαι κοντά σε φαγητό. Μετά το βραδινό σου γεύμα, φύγε από την κουζίνα. Αυτό πιθανώς να σημαίνει πως δεν θα ασχοληθείς με εργασίες καθαριότητας και επομένως θα αποφύγεις τον πειρασμό να φας τα περισσεύματα/αποφάγια. Ακόμη καλύτερα μπορείς να αναθέσεις τις δουλειές αυτές σε κάποιον άλλον μέσα στο σπίτι που δεν κάνει δίαιτα.pripatos_meta_to_vradino_gevma

Ένας άλλος τρόπος να κρατηθείς μακριά από το φαγητό είναι να πας μετά το βραδινό γεύμα για έναν περίπατο.

Ακόμη και αν ο περίπατος αυτός διαρκέσει μόνο 15 με 20 λεπτά, είναι αρκετός ως φυσική δραστηριότητα, για να σπάσει τη δυναμική αυτής της συνήθειας. Επίσης, δίνει την ευκαιρία στο σώμα σου να νιώσει την αίσθηση της πληρότητας, και επομένως  να ελαχιστοποιήσει την επιθυμία για φαγητό.

  1. Χρησιμοποίησε MealΕnders για να περιορίσεις την όρεξή σου.tsixlamentas_kai_periorismos_oreksis

Πολλοί από αυτούς που κάνουν δίαιτα μασάνε τσίχλα με γεύση μέντας, για να ελαττώσουν την επιθυμία τους να φάνε μετά το βραδινό. Στους περισσότερους από εμάς δεν αρέσει η γεύση του φαγητού, όταν έχουμε στο στόμα μας τη γεύση της μέντας. Το ίδιο όφελος μπορεί να έχει και το βούρτσισμα των δοντιών μας μετά το γεύμα, προσφέροντάς μας επιπλέον και καλύτερη στοματική υγιεινή.

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις τα MealΕnders.  Υποστηρίζεται ότι αυτές οι μικρές καραμέλες επαναφέρουν τη γεύση, ώστε να μην έχεις την έντονη επιθυμία να φας, και πραγματικά μπορούν να αμβλύνουν το αίσθημα της πείνας μετά το τελευταίο γεύμα.  Τα MealΕnders  δεν περιέχουν διεγερτικά και υπάγονται στους κανόνες των διατροφικών προϊόντων. Λόγω αυτού ακολουθούν αυστηρά τις οδηγίες του Οργανισμού τροφίμων και φαρμάκων σε αντίθεση με πολλά συμπληρώματα για δίαιτα και για απώλεια βάρους.

  1. Γίνε ένας έξυπνος τηλεθεατής.

Οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουμε να τρώμε πολύ το βράδυ μπροστά από την τηλεόραση. Κάποιοι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η δράση σε τηλεοπτικά προγράμματα είναι αυτή που κινητοποιεί την επιθυμία μας να φάμε περισσότερο φαγητό. Παρόλα αυτά, ανεξαρτήτως του είδους των προγραμμάτων που παρακολουθούμε, μπορούμε να αναπτύξουμε υγιεινές διατροφικές συνήθειες μπροστά στην τηλεόραση, ώστε να τρώμε λιγότερο και να χάνουμε βάρος.

Ένας εύκολος και πρακτικός τρόπος είναι να κρατάμε τα χέρια μας απασχολημένα. Μπορείτε να διπλώνετε τα ρούχα από το πλυντήριο, καθώς βλέπετε τηλεόραση ή να κάνετε κάποιες άλλες απλές δουλειές. Αν πραγματικά θέλετε να φάτε, ενώ γνωρίζετε ότι έχετε φάει αρκετά για βράδυ, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένες στρατηγικές δίαιτας, για να ελέγξετε το τσιμπολόγημα μπροστά από την τηλεόραση. Σε περίπτωση που επιλέξετε να φάτε κάποιο σνακ, ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση, φροντίστε να ακολουθήσετε τις οδηγίες όσον αφορά τον έλεγχο για την σωστή μερίδα/ποσότητα.

Να θυμάστε πως το να τρώτε σνακ το βράδυ, δεν είναι απαραίτητα κακό για τη διατροφή σας, το να τρώτε, όμως, χωρίς να πεινάτε δεν είναι σίγουρα καλό. Προσπαθήστε να τρώτε ένα υγιεινό βραδινό γεύμα και στη συνέχεια δημιουργήστε συνήθειες που θα σας εμποδίσουν να τρώτε πολύ το βράδυ.  Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε γρηγορότερα να πετύχετε το επιθυμητό βάρος και να το διατηρήσετε οριστικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *