Τι πρέπει να προσέχει ένας άντρας σε δίαιτα

diaita_adres_kai_diatrofi

Η δίαιτα και η σωστή διατροφή δεν αποτελούν μόνο γυναικεία υπόθεση. Αν και συχνά οι γυναίκες είναι αυτές που περισσότερο παραπονιούνται για το σώμα τους και θέλουν να χάσουν τα περιττά κιλά, και οι άντρες έχουν αντίστοιχα θέματα διατροφής τα οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν, όπως το γνωστό λίπος στην κοιλιά. Το θέμα είναι να το πάρουν απόφαση!

Υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο φύλων, σωματικές, βιολογικές, ορμονικές, που καθιστούν την προσπάθεια για απώλεια κιλών για τις γυναίκες δυσκολότερη και για τους άντρες ευκολότερη.

Οι άντρες λόγω της τεστοστερόνης  έχουν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, γεγονός που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και στο μεταβολισμό τους. Επειδή διαθέτουν περισσότερους μύες, μπορούν να κάψουν και πιο γρήγορα τις θερμίδες που προσλαμβάνουν. Εδώ έγκειται και η διαφορά μεταξύ των δύο φύλων όσον αφορά τη δίαιτα και την απώλεια βάρους και έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι οι γυναίκες που ακολουθούν το ίδιο πρόγραμμα άσκησης με τους άντρες δεν χάνουν κιλά με τον ίδιο ρυθμό, κιλά που επίσης έχουν πάρει πολύ πιο εύκολα από αυτούς.

Οι θρεπτικές ανάγκες των ανδρών διαφοροποιούνται από εκείνες των γυναικών με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερες θερμίδες.

Πιο συγκεκριμένα, αν είσαι άντρας και έχεις πάρει την απόφαση να αδυνατίσεις, πρέπει να λάβεις υπόψη σου τα ακόλουθα.

1.Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα πλούσιο πρωινό

Το πρωινό είναι το γεύμα που καθορίζει τα επίπεδα της ενέργειάς σου καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου και βοηθά στη γρήγορη ανάπτυξη των μυών. Ένα τέτοιο πρωινό μπορεί να περιλαμβάνει δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα, φρούτα, χυμούς φρούτων ή ακόμη και μια ομελέτα.

  1. Φάε 5 γεύματα την ημέρα.

Βάσει ερευνών οι άντρες που καταναλώνουν 4 ή 5 γεύματα την ημέρα εμφανίζουν λιγότερες πιθανότητες για παχυσαρκία σε σχέση με άλλους που τρώνε λιγότερα. Προσπάθησε να τρως πολλά γεύματα μέσα στη μέρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει όλα να έχουν τον ίδιο αριθμό θερμίδων. Ένταξε στο διατροφικό σου πρόγραμμα 3 κύρια γεύματα και 2 σνακ, για να μην οδηγηθείς σε αντίθετα αποτελέσματα.

  1. Το κυρίως γεύμα πρέπει να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες.

Οι άντρες έχουν μεγαλύτερες ανάγκες για πρόσληψη θρεπτικών συστατικών και για οικοδόμηση του μυϊκού τους συστήματος. Γι’ αυτό το λόγο μια μερίδα κόκκινο κρέας, όπως μια μπριζόλα είναι ιδανική.diatrofi_adres_kai_diatrofikes_anages

Προκειμένου, όμως, η αυξημένη κατανάλωση κρέατος να μην αποδειχθεί βλαβερή για την υγεία και αυξήσει τον κίνδυνο για εμφάνιση καρδιακών νοσημάτων, θα πρέπει να συνοδεύεται από τακτική σωματική άσκηση, καθώς και από σαλάτες.

Μην ξεχνάς ότι όλες οι κατηγορίες τροφών είναι απαραίτητες (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες) και είναι αναγκαίο να περιλαμβάνονται στη διατροφή σου.

4. Να καταναλώνεις άφθονο νερό. Το νερό συνιστά απαραίτητο συστατικό στην απώλεια βάρους. Βοηθά στη μείωση των θερμίδων που προσλαμβάνεις και στην ενυδάτωση του οργανισμού και δεν περιέχει θερμίδες σε αντίθεση με άλλα ποτά και ροφήματα.

Μην ξεχνάς, επίσης, να αποφεύγεις την κατανάλωση ποτών με ζάχαρη.

5.Τακτική σωματική άσκηση.adres_diatrofi_kai_askisi

Μπες σε ένα πρόγραμμα σωματικής άσκησης που θα περιλαμβάνει ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης και δυνατή κάρδιο αεροβική γυμναστική.

Ο συνδυασμός των παραπάνω τύπων ασκήσεων μπορεί να σου αποφέρει τα αποτελεσματικότερα οφέλη. Ακολούθησέ το για τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Επίσης, αντί να κάθεσαι μόνο και να παρακολουθείς ποδόσφαιρο, παίξε και εσύ με τους  φίλους σου ή ακόμη βάλε το περπάτημα στη ζωή σου, όπως έναν περίπατο ή μια πεζοπορία.

6.Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

Είναι απαραίτητο να καταναλώνεις 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, καθώς οι φυτικές τους ίνες συμβάλλουν στην απώλεια σωματικού βάρους.frouta_kai_lachanika_diatrofi_adres

Ταυτοχρόνως σε βοηθούν να χορταίνεις με μικρότερες ποσότητες φαγητού, αφού διογκώνονται, όταν πίνεις αρκετό νερό. Με αυτό τον τρόπο επιβραδύνουν το ρυθμό της χώνεψης και μειώνουν την ανάγκη για γλυκό. Μπορείς να τα καταναλώνεις σε μορφή χυμού ή ακόμα και με τη φλούδα.

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *