Πώς να διατηρήσετε τα κιλά που χάσατε

diatirisi_varous

Η απώλεια κιλών είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί μεγάλη προσπάθεια, επιμονή και υπομονή. Ακόμη, όμως, δυσκολότερη υπόθεση αποδεικνύεται η διατήρηση του επιθυμητού βάρους στο αμέσως επόμενο διάστημα μετά το τέλος της δίαιτας.

Πολλές φορές, τα άτομα που ολοκλήρωσαν με επιτυχία το διατροφικό πρόγραμμα το οποίο είχαν ακολουθήσει, δεν μπόρεσαν στη συνέχεια να διατηρήσουν τα κιλά που έχασαν. Αυτό ακούγεται αρκετά απογοητευτικό για όσους επιθυμούν να κάνουν δίαιτα και να χάσουν τα περιττά κιλά. Ωστόσο, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, υπάρχει και ένα 20% ανθρώπων που κατάφεραν και διατήρησαν στο επιθυμητό επίπεδο το βάρος τους.

Αν, λοιπόν, θέλετε να ανήκετε και εσείς σε αυτό το 20% , ποσοστό όχι μεγάλο αλλά ελπιδοφόρο, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα εξής.

Να κάνετε καθημερινή άσκηση.

Η σωματική άσκηση περίπου 1 ώρα την ημέρα έχει παρατηρηθεί ότι συμβάλλει σημαντικά στη διατήρηση του βάρους μας.perpatima_kai_diatirisi_varous

Έχει διαπιστωθεί ότι όσοι διατήρησαν το βάρος τους ήταν και αυτοί που είχαν εντάξει στο καθημερινό τους πρόγραμμα τη σωματική άσκηση και αυτοί που είχαν υιοθετήσει τη συνήθεια της σωματικής δραστηριότητας  τόσο κατά τη διάρκεια της απώλειας των κιλών όσο και μετά. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος εκγύμνασης φαίνεται να είναι το περπάτημα.

Να τρώτε πρωινό.proino_kai_diatirisi_varous

Όπως γνωρίζουμε, το σωστό πρωινό έχει πολύ μεγάλη σημασία για την ενέργεια που θα έχουμε καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Η παράλειψή του σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αναπληρωθεί από άλλο γεύμα. Το 70% όσων έτρωγαν πρωινό, κατάφεραν  να διατηρήσουν το βάρος τους.

Δημιουργήστε διατροφικές συνήθειες. Θα πρέπει να τρώτε τακτικά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και δεν θα πρέπει να παραλείπετε τον προγραμματισμό των γευμάτων σας και για την επόμενη.

Αλλάξτε τον τρόπο σκέψη σας όσον αφορά τη δίαιτα.

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε, είναι να μην αντιλαμβάνεστε τη δίαιτα ως τιμωρία και καταναγκαστικό έργο, αλλά ως έναν νέο τρόπο ζωής. Έτσι, θα αποφύγετε τον κίνδυνο μόλις τελειώσετε τη δίαιτα, να ξαναπάρετε πίσω τα κιλά που χάσατε επιστρέφοντας στις παλιές σας διατροφικές συνήθειες.

Καταναλώστε τα περισσότερα γεύματα στο σπίτι.

Αυτό θα σας βοηθήσει τόσο στην τήρηση ενός διατροφικού προγράμματος προσαρμοσμένου στις ανάγκες σας, όσο και στην αποφυγή του έτοιμου και «γρήγορου» φαγητού απέξω.

Σκεφτείτε τα οφέλη που αποκομίσατε από την απώλεια βάρους. Μην σκέφτεστε όσα στερηθήκατε στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος, αλλά εστιάστε σε όσα αποκομίσατε από αυτή τη διαδικασία, όπως το γεγονός ότι αισθάνεστε καλύτερα με τον εαυτό σας, ότι έχετε ενισχύσει την αυτοπεποίθησή σας και ότι καταφέρνετε πολλά περισσότερα σε καθημερινό επίπεδο απ’ ό,τι στο παρελθόν.

Να παρακολουθείτε τα κιλά σας.zigaria_kai_diatirisi_varous

Ένας γνωστός τρόπος ελέγχου τον κιλών σας είναι η ζυγαριά. Μην αποφεύγετε να ζυγίζεστε 1-2 φορές την εβδομάδα. Έτσι, θα μπορέσετε να ελέγχετε το βάρος σας, προτού αυτό αυξηθεί πολύ. Σε περίπτωση που αντιληφθείτε ότι πήρατε 1-2 κιλά μην τα αφήσετε να αυξηθούν, αλλά προσπαθήστε να τα χάσετε.

Γενικότερα, αφιερώστε λιγότερο χρόνο βλέποντας τηλεόραση, καθώς η συνήθεια αυτή συχνά συνοδεύεται και από ανεπιθύμητη πρόσληψη τροφής. Αντιθέτως, επενδύστε τον ελεύθερο χρόνο σας περισσότερο σε κοινωνικές δραστηριότητες και ασχοληθείτε με κάποιο χόμπι.

Τέλος, μην ξεχνάτε πως ένας καλός ύπνος σε ποιότητα και ποσότητα είναι απαραίτητος στην προσπάθειά σας να διατηρήσετε το βάρος σας, όπως και η αποφυγή του να τρώτε κάνοντας ταυτοχρόνως και άλλα πράγματα.