Μικρές αλλαγές για απώλεια βάρους.

Αν επιδιώκεις να χάσεις βάρος, να θυμάσαι πως οι μικρές αλλαγές που θα κάνεις στις διατροφικές σου συνήθειες μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικές με τις πιο μεγάλες και σημαντικές. Διάβασε τις παρακάτω 5 μικρές αλλαγές που οδηγούν σε μεγάλη απώλεια βάρους.

Αντικατάστησε τις φέτες ψωμιού με φέτες από μαρούλι και λάχανο.marouli_kai_diatrofi

Αυτή η αλλαγή θα κάνει μεγάλη διαφορά στην διατροφή σου. Θα γλιτώσεις πολλές θερμίδες και υδατάνθρακες από ένα μόνο γεύμα με το να αντικαταστήσεις τα αμυλούχα προϊόντα, όπως είναι το ψωμί με φύλλα από λάχανο και μαρούλι. Άλλωστε, το καλύτερο μέρος σ’ ένα σάντουιτς είναι το περιεχόμενό του!

Είτε τύλιξε όλα τα υλικά του σάντουιτς σ’ ένα φρέσκο λαχανόφυλλο ( λάχανο άϊσμπεργκ ακόμα καλύτερα) είτε χρησιμοποίησε φύλλα από λάχανο στον ατμό.

Μην ξεχάσεις τα υλικά που θα βάλεις στο σάντουιτς να είναι υγιεινά.

Αντικατάστησε τις τηγανητές πατάτες με ψημένα καρότα.karota_psimena_kai_apolia_varus

Οι περισσότεροι από εμάς λατρεύουμε τις τηγανητές πατάτες. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι αυτές μας φορτώνουν με θερμίδες, εξαιτίας των υδατανθράκων που περιέχουν και του λαδιού στο οποίο έχουν τηγανιστεί.

Ωστόσο, μπορείς να ευχαριστηθείς την γεύση και την υφή του τηγανητού χωρίς απαραίτητα να το παρακάνεις με τις θερμίδες. Απλά αντικατάστησε τις τηγανητές πατάτες με καρότα τα οποία θα ψήσεις αντί να τα τηγανίσεις.  Το μόνο που χρειάζεται είναι να ψιλοκόψεις τα ξεφλουδισμένα καρότα, όπως θα έκανες με τις πατάτες, βάλτα στο φούρνο, πασπάλισέ τα με αλάτι και ψήστα για 15 λεπτά από κάθε πλευρά στους 220 βαθμούς.

Έτσι, θα έχεις μειώσει τις θερμίδες σου και ίσως να σου αρέσει τόσο ώστε να  το μοιραστείς και με τους φίλους σου.

Αντικατάστησε τα συνηθισμένα ζυμαρικά με ζυμαρικά από λαχανικά

Γνωρίζεις ότι ένα μόνο φλιτζάνι ζυμαρικών έχει περίπου 200 θερμίδες και 40 γραμμάρια υδατάνθρακες;zimarika_apo_laxanika_kai_apolia_varus

Ουσιαστικά, τα ζυμαρικά δεν είναι τόσο ωφέλιμα, ιδίως αν θεωρείς ότι δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη γεύση, εκτός από τις σάλτσες ή οτιδήποτε άλλο βάζουμε από πάνω τους.

Χρησιμοποίησε λαζάνια από λαχανικά, όπως κολοκυθάκι και θα διπλασιάσεις την ποσότητα της μερίδας σου μόνο με 70 θερμίδες, 14 γραμμάρια υδατάνθρακες και 4 γραμμάρια φυτικές ίνες. Πραγματικά, είναι εκτός συναγωνισμού. Και μην σκέφτεσαι την προετοιμασία. Από τη στιγμή που έχεις τα κατάλληλα εργαλεία, το να φτιάξεις ζυμαρικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι πολύ εύκολο.

Αντικατάστησε τα πατατάκια με ποπ κορν 94% χωρίς λίποςpopcorn_kai_apolia_varus

Αν αντικαταστήσεις τα πατατάκια με ποπ κορν 94% χωρίς λίπος είναι η καλύτερη μικρή αλλαγή που μπορείς να κάνεις, για να χάσεις βάρος και αυτό γιατί μπορείς να έχεις 5 φλιτζάνια ποπ κορν για 100 θερμίδες.  Μπορείς να προσθέσεις παγωμένα αποξηραμένα φρούτα ή μικρά ημίγλυκα κομματάκια σοκολάτας, για να γίνει πιο γευστικό.

Επίσης, το καρύκευμα τάκο είναι ένα γευστικό συμπλήρωμα, αν θες κάτι αλμυρό.

Αν δεν σου αρέσει το ποπ κορν, δοκίμασε άλλα σνακ με 100 θερμίδες ή και λιγότερες.

Αντικατάστησε τα βαριά συστατικά ψησίματος με κονσέρβα φασόλια.fasolia_kai_ygia

Σε συνταγές για επιδόρπια έχουν χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς διάφορα κονσερβοποιημένα προϊόντα από κολοκύθα και πουρέ μήλου μέχρι γιαούρτι και φασόλια. Ειδικά, όμως, τα μαύρα φασόλια  προσφέρουν την καλύτερη υφή για πιάτα, όπως brownies και κέικ σοκολάτας. Τα φασόλια προσφέρουν πρωτεΐνες και φυτικές ίνες κάτι που δεν ισχύει για τα τυπικά συστατικά ψησίματος, όπως το αλεύρι και το βούτυρο.