Μικρά κόλπα για να πειθαρχήσεις στη δίαιτά σου.

pos_na_pitharxisis_sti_diaita

Το να ακολουθήσεις μια δίαιτα μπορεί να μην είναι εύκολο αλλά δεν είναι και απίθανο. Θα χρειαστείς περισσότερη εξάσκηση, αλλά με λίγη βοήθεια θα τα καταφέρεις.

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις, είναι να επιλέξεις την δίαιτα εκείνη που σου είναι πιο εύκολο να ακολουθήσεις.

Προσπαθείς να χάσεις βάρος;

Πρέπει να μειώσεις τους παράγοντες κινδύνου για την εμφάνιση χρόνιων ασθενειών;

Θέλεις απλά να δείχνεις πιο καλλίγραμμος με ένα μαγιό;

Μπορεί ακόμα η κατάσταση της υγείας σου να απαιτεί την αποφυγή συγκεκριμένων τροφών.

Βάλε τους στόχους σου.

Οι στόχοι είναι σημαντικοί αλλά για να επιτευχθούν, θα πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος και ρεαλιστής όσον αφορά αυτή την στοχοθέτηση. Μην πιέσεις πολύ τον εαυτό σου να προβεί σε τεράστιες αλλαγές μέσα σε μία νύχτα. Αν έβαλες μέσα σε 10 χρόνια  20 κιλά μην περιμένεις να τα χάσεις μέσα σε 3 μήνες.

Κάνε την μετάβαση από το πρόχειρο φαγητό στο θρεπτικό.

Αν κάθε βράδυ μετά το βραδινό γεύμα τρως ένα μεγάλο μπολ παγωτό με σιρόπι σοκολάτα, ίσως είναι δύσκολο να εγκαταλείψεις αυτή τη συνήθεια οριστικά.fruta_kai_diatrofi

Αρχικά, προσπάθησε για 2 με 3 φορές την εβδομάδα να αντικαταστήσεις το παγωτό με φρέσκα φρούτα. Στη συνέχεια, αντικατάστησε τις καραμέλες  ή τα γλυκά που τρως το απόγευμα με ένα φρούτο.

Καλό θα ήταν  να βάλεις στόχους πραγματοποιήσιμους, ώστε να αισθάνεσαι ικανοποιημένος πετυχαίνοντας τους και στην συνέχεια να θέτεις γρήγορα καινούριους.

Επίλεξε τα σωστά εργαλεία.

Πολύ λίγοι άνθρωποι μπορούν να ακολουθήσουν μία δίαιτα, χωρίς να παρακολουθούν αυτά που τρώνε.  Έτσι όπως πρέπει να ελέγχεις και να παρακολουθείς τους λογαριασμούς που πρέπει να πληρώσεις και τα χρήματά σου στην τράπεζα, το ίδιο πρέπει να κάνεις και με τις θερμίδες σου, τους υδατάνθρακες, τα γραμμάρια λίπους και φυτικών ινών που παίρνεις από τις τροφές κάθε μέρα. Για να το πετύχεις αυτό, χρειάζεται να τα καταγράφεις σε ένα ημερολόγιο διατροφής ή μέσω μιας διαδικτυακής υπηρεσίας. Ο έλεγχος των τροφών που καταναλώνεις θα σε κάνει πιο υπεύθυνο και θα σου δώσει κίνητρο να συνεχίσεις.

Βρες έναν φίλο ή γίνε μέλος μιας κοινότητας.

Μερικές φορές σου φαίνεται ότι όλοι οι άλλοι γύρω σου τρώνε ό,τι θέλουν και ότι σε βάζουν σε πειρασμό να παρατήσεις την δίαιτά σου. Το να κάνεις δίαιτα είναι δύσκολο, ειδικά όταν το κάνεις μόνος σου. Αν έχεις ένα σύντροφο, ένα μέλος της οικογένειας, ένα φίλο/συνάδελφο με τον οποίο μοιράζεστε τους ίδιους διατροφικούς στόχους, θα μπορέσετε ευκολότερα και οι δύο να τηρήσετε την δίαιτα που έχετε ξεκινήσει. Μια άλλη λύση είναι να γίνεις μέλος μιας διαδικτυακής κοινότητας.

Δίνε στον εαυτό σου μια μικρή ώθηση πότε πότε.

Θυμάσαι ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους ξεκίνησες μια υγιεινή διατροφή; Γράψτους σε ένα μικρό χαρτί  και βάλτο μέσα στην τσάντα ή το πορτοφόλι σου. Μπορεί να μην το βλέπεις κάθε μέρα, αλλά θα το βρίσκεις αρκετά συχνά, ώστε να σου υπενθυμίζει, γιατί προσέχεις την διατροφή σου. Μια άλλη επιλογή είναι να βρεις ένα γνωμικό για απώλεια βάρους που σου αρέσει και να το χρησιμοποιείς σαν προφύλαξη οθόνης στον υπολογιστή σου.

Κάνε το φαγητό που τρως, όταν είσαι σε κακή διάθεση, πιο υγιεινό.

Μερικές φορές η διάθεσή σου μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στη δίαιτά σου. Σκέψου το φαγητό που σε αυτές τις περιπτώσεις σε ανακουφίζει να τρως.fitikes_ines_

Τι τρως μετά από μια άσχημη μέρα; Ένα μεγάλο λιπαρό χάμπουργκερ με τηγανιτές πατάτες; Μπόλικο τηγανιτό κοτόπουλο ή ένα ολόκληρο μπολ με brownies;

Όλα αυτά μπορούν να διακόψουν την δίαιτά σου, επειδή όσο εσύ ταΐζεις την κακή σου διάθεση, τόσο οι θερμίδες που περιέχουν συσσωρεύονται γρήγορα στον οργανισμό.

Σιγουρέψου ότι περιέχουν φυτικές ίνες και τότε θα χορτάσεις χωρίς να έχεις καταναλώσει πολλές θερμίδες.

Βρες καινούρια φαγητά

Σιγουρέψου ότι οι νέες επιλογές σου έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θα νιώσιες χορτάτος/η,  χωρίς να έχεις καταναλώσει πολλές θερμίδες.fruta_kai_sosti_diatrofi

Μπορείς να εντάξεις στη διατροφή σου ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης και φυστικοβούτηρο.

Aντί για γλυκό μπορείς να φας μπανάνα, φράουλες, μύρτιλο με επικάλυψη επιδόρπιου και ξηρούς καρπούς.

Να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου.

Είναι λογικό κάποιες στιγμές να παραστρατούμε από τη δίαιτά μας. Αν συμβεί αυτό, μην τα βάλεις με τον εαυτό σου και τον «μαστιγώσεις». Πες του ότι θα κάνεις κάτι καλύτερο στο επόμενο γεύμα, και όταν έρθει η ώρα του, διάλεξε κάτι υγιεινό, όπως κοτόπουλο στο φούρνο ή ψάρι με πολλά πράσινα λαχανικά. Δώσε συγχαρητήρια στον εαυτό σου για το υγιεινό γεύμα που έφαγες και να ξέρεις ότι θα το επαναλάβεις την επόμενη φορά που θα φας.

Η άσκηση είναι επίσης πολύ καλή.

Η σωματική άσκηση θα σε βοηθήσει να παρακολουθείς το βάρος σου, θα ενδυναμώσει το μυϊκό σου σύστημα και θα κάνει καλό στην καρδιά σου.  Επίσης, οι ασκήσεις αεροβικής θα ενισχύσουν την διάθεσή σου, θα μειώσουν την όρεξή σου και θα σε βοηθήσουν να  έχεις κίνητρο, για να τρως σωστά.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *