Η κατανάλωση νερού βοηθά πραγματικά στην απώλεια βάρους;

ta_ofeli_tou_nerou

Είναι γνωστό πως ο καθένας μας έχει διαφορετικές διατροφικές προτιμήσεις και ότι υπάρχουν αμέτρητες δίαιτες που βασίζονται σε διαφορετικές επιλογές τροφών. Αυτό, όμως, που όλοι μας καταναλώνουμε κάθε μέρα είναι το νερό. Μπορεί, ωστόσο, η μεγάλη κατανάλωση νερού να μας βοηθήσει πραγματικά να χάσουμε βάρος;

Βάσει ερευνών, από τα άτομα που ακολουθούν μια συγκεκριμένη διατροφή, για να χάσουν βάρος, αυτά που πίνουν περισσότερο νερό, είναι και αυτά που έχουν την μεγαλύτερη απώλεια κιλών.

Όμως, η συνολική αύξηση της κατανάλωσης νερού δεν είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο το νερό έχει συνδεθεί με την απώλεια βάρους.

Σύμφωνα με πορίσματα ερευνών η κατανάλωση νερού πριν τα γεύματα, μπορεί να επισπεύσει την απώλεια βάρους. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν και δύο μελέτες, όπου διαπιστώθηκε ότι τα υπέρβαρα άτομα που έπιναν 500 ml νερό μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα, έχασαν περισσότερο βάρος από αυτά που δεν έπιναν.

Είναι σχεδόν απίθανο το νερό να περιέχει τέτοιες ιδιότητες που να οδηγούν σε απώλεια βάρους. Αυτό που σίγουρα, όμως, πετυχαίνει είναι να σε κάνει να αισθάνεσαι γεμάτος. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο να συγχέουμε την δίψα με την πείνα. Πίνοντας νερό κατά την διάρκεια της ημέρας, μπορούμε να εξαλείψουμε τις σουβλιές στο στομάχι από πείνα κάτι το οποίο θα μας οδηγήσει και σε λιγότερη κατανάλωση φαγητού με αποτέλεσμα τα νούμερα στη ζυγαριά μας να αρχίσουν να κατεβαίνουν.

Σε αντίθεση με όλα τα άλλα ποτά-υγρά, το νερό δεν έχει καθόλου θερμίδες. Διάφορα υγιεινά ροφήματα, όπως 100%φυσικός χυμός, φυσικά ζαχαρούχο παγωμένο τσάι, και φυτικά ενισχυμένα smoothies αυξάνουν την καθημερινή πρόσληψη θερμίδων.

Να θυμάσαι πως κάθε φορά που επιλέγεις να πιείς νερό αντί για ένα άλλο ποτό-ρόφημα, γλιτώνεις τον εαυτό σου από υπερβολικές θερμίδες και άρα από υπερβολικό βάρος.

Το νερό δεν είναι ένα μαγικό ελιξίριο για απώλεια βάρους, αλλά ενσωματώνοντάς το στο διατροφικό σου πλάνο και στην καθημερινότητά σου, αυξάνεις τις πιθανότητες να χάσεις κιλά.

Αντί για νερό τι;

  • Sparkling water: Το άφρισμα του ανθρακούχου νερού είναι ένα στοιχείο που το κάνει πιο ενδιαφέρον. Μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου ή να το αγοράσεις. Σε κάθε περίπτωση, όμως, φρόντισε αυτό να μην περιέχει ζάχαρη.
  • Πρόσθεσε στο νερό εσπεριδοειδή: Εκτός από μια φέτα λεμόνι, μπορείς να προσθέσεις lime, μια φέτα γκρέιπφρουτ ή πορτοκάλι.
  • Άλλαξε την θερμοκρασία του νερού: Δεν χρειάζεται να πίνεις το νερό μόνο παγωμένο. Μερικοί άνθρωποι μάλιστα δεν το προτιμούν έτσι. Για αλλαγή μπορείς να το αφήσεις σε θερμοκρασία δωματίου ή και να το πιείς ζεστό.
  • Νερό με γεύσεις. Γέμισε μία κανάτα με νερό και πειραματίσου προσθέτοντας φρούτα, βότανα ή ακόμη και λαχανικά. Δοκίμασε να βάλεις φράουλες, μέντα και αγγούρι ή ένα μείγμα από φέτες μήλου και ροδάκινου. Βάλε την κανάτα στο ψυγείο όλο το βράδυ και το πρωί θα έχεις νερό με ελαφριά γεύση που μπορείς να το απολαύσεις κατά την διάρκεια της μέρας.
  • Συμβουλή για περισσότερη διασκέδαση: Αγόρασε ένα μπουκάλι νερό και φρόντισε να το έχεις πάντα μαζί σου. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να πίνεις περισσότερο.