Εύκολοι τρόποι να πειθαρχήσεις στην δίαιτά σου, όταν είσαι σε διακοπές.

diakopes_kai_diaita

Έχεις ήδη ετοιμάσει τις βαλίτσες σου, έχεις κανονίσει τα δρομολόγια του ταξιδιού σου, έχεις τακτοποιήσει όλες τις υποχρεώσεις σου στο σπίτι, αλλά υπάρχει κάτι ακόμα που χρειάζεται να κάνεις προτού φύγεις: Βρες έναν τρόπο να διατηρήσεις την δίαιτά σου κατά την διάρκεια των διακοπών σου.

Όπως ακριβώς δεν θα έφευγες από το σπίτι χωρίς να έχεις κάνει όλα τα παραπάνω, έτσι και θα χρειαστεί να βάλεις ένα πρόγραμμα, αν προσπαθείς να χάσεις βάρος, ώστε να μην γυρίσεις πίσω από τις διακοπές σου έχοντας ως σουβενίρ επιπλέον κιλά.

Δες τους ακόλουθους εύκολους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις την δίαιτά σου κατά την διάρκεια των διακοπών

 Περιόρισε την κατανάλωση ποτού.

Ακόμη και αν δεν πίνεις, είναι πολύ εύκολο στις διακοπές να πιείς κάποια ποτά είτε γιατί έχει ζέστη και θα σε δροσίσουν, είτε γιατί δεν είσαι και στην καλύτερη διάθεση και θα σε χαλαρώσουν. Ωστόσο, η κατανάλωση αυτών των λίγων ποτών μπορεί να αυξήσει πολύ εύκολα την πρόσληψη θερμίδων. Στην προκειμένη περίπτωση, ένα κοκτέιλ με φράουλες περιέχει περίπου 250 θερμίδες. Με την κατανάλωση κάτω από δύο τέτοιων κοκτέιλ θα έχεις πάρει τόσες θερμίδες όσες από ένα γεύμα!

Λύση: Να εναλλάσσεις τα ποτά με νερό, για να περικόψεις τις θερμίδες και  να μείνεις ενυδατωμένος.

Μπορείς να προσθέσεις φέτες  από αγγούρι ή λεμόνι στο νερό σου, για να μην είναι τόσο βαρετό.nero_melemoni

Επίσης, παγωμένο τσάι από βότανα, διαιτητική λεμονάδα και νερά με γεύση φρούτων και λίγες θερμίδες είναι δροσιστικά και φιλικά για την δίαιτά σου.

Βρες το κατάλληλο εστιατόριο.

Ίσως είναι δύσκολο να αντισταθείς σε προσφορές υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ενός καινούριου εστιατορίου,  γιατί όταν είσαι σε διακοπές θέλεις να δοκιμάσεις νέες, διαφορετικές γεύσεις. Δυστυχώς, όμως, αυτή η δοκιμή νέων γεύσεων θα σε οδηγήσει σε αυθόρμητες επιλογές γευμάτων και επομένως και σε περισσότερες θερμίδες.

Λύση: Πριν φύγεις για ταξίδι, κάνε μία έρευνα μέσω διαδικτύου για κοντινά σε σένα μέρη όπου θα μπορείς να φας. Δες το μενού τους και εκτύπωσέ το για μελλοντική χρήση. Αφιέρωσε λίγα λεπτά, για να τσεκάρεις ποιες από τις επιλογές στο μενού σου φαίνονται πιο υγιεινές ή ακόμα κράτα σημειώσεις για κάποιες δικές σου επιλογές που δεν περιλαμβάνονται στον κατάλογο και που θα σε βοηθήσουν να περιορίσεις την πρόσληψη θερμίδων. Για παράδειγμα, μπορείς να  αποφύγεις τις σάλτσες.

Να αποφύγεις τα μικρά σνακ μπαρ.

Συνήθως, παρουσιάζεται το εξής ενδιαφέρον φαινόμενο: Η καραμέλα που συνήθως δεν επιλέγεις, γίνεται ξαφνικά πολύ δελεαστική, όταν βρίσκεται σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Η  κρύα σόδα που ύστερα από μια ζεστή μέρα στον ήλιο συνήθως θα την αντικαθιστούσες με νερό, τώρα φαίνεται να σε βάζει σε πειρασμό.

Το μικρό μπαρ που διαθέτει τα απάντα σε φαγητό δεν είναι καθόλου φιλικό για σένα. Όλα τα τρόφιμα έχουν τις περισσότερες φορές τιμές διπλάσιες από αυτές που θα έπρεπε και τίποτα από όσα πωλούνται εκεί δεν είναι διαιτητικά.

Λύση: Πάρε ένα μικρό, φορητό ψυγείο με τα αγαπημένα σου υγιεινά snacks και ποτά και όταν φτάσεις, βάλτα στο ψυγείο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Σιγουρέψου πως το πρώτο πράγμα που θα βλέπεις ανοίγοντας το ψυγείο είναι αυτά που αποθήκευσες. Με αυτό τον τρόπο θα περικόψεις θερμίδες και θα γλιτώσεις και αρκετά χρήματα.

 

Τα έξυπνα μικρογεύματα (snacks).

Είσαι στο δρόμο όλη μέρα και δεν μπόρεσες να φας τα υγιεινά σου μικρογεύματα. Η δραστηριότητα και η ζέστη κράτησαν για λίγο την όρεξή σου μακριά. Ξαφνικά, όμως, πεθαίνεις της πείνας και το παγωτό πουλιέται μόλις λίγα μέτρα πιο κάτω…

Λύση: Μην βγεις από το πρόγραμμά σου.snak_stis_diakopes

Αν κανονικά τρως πρωί και απόγευμα snack, για να εμποδίσεις τον εαυτό σου να παραφάει, μην διακόψεις αυτή την συνήθεια λόγω διακοπών. Πάρε ένα μικρό φορητό ψυγείο με τα αγαπημένα σου μικρογεύματα στην παραλία ή μέσα στο αυτοκίνητο, ώστε να έχεις έξυπνες διαθέσιμες  επιλογές.

Ξεκουράσου και απόλαυσέ τα την ώρα που συνήθιζες να το κάνεις.

Φάε στο δωμάτιο

Αρκετοί από εμάς όταν είμαστε σε διακοπές, συνήθως έχουμε την τάση να επιβραβεύουμε τον εαυτό μας λέγοντας «το αξίζω», επιβράβευση που μεταφράζεται σε διάφορα γεύματα σε εστιατόριο (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό). Άλλωστε, στο σπίτι μαγειρεύεις συνέχεια. Το νόημα των διακοπών δεν είναι να αποφύγεις αυτές τις τυπικές μικροδουλειές που κάνεις, όταν  είσαι σπίτι σου;

Λύση: Από ένα κοντινό σου μαγαζί αγόρασε και αποθήκευσε στο δωμάτιο μικρά γεύματα που δεν χαλάνε εύκολα και που προετοιμάζονται γρήγορα, όπως ψωμί ολικής άλεσης, μπάρες πρωτείνης/δημητριακών και φρέσκα φρούτα. Αν έχεις φούρνο μικροκυμάτων, μία γρήγορη και εύκολη επιλογή, για να μην πάρεις θερμίδες και να γλιτώσεις χρήμα και χρόνο, είναι να αγοράσεις από το πλησιέστερο μανάβικο ένα κρύο γεύμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και μια σαλάτα από ένα fast food.

Πάρε για λίγο «διαζύγιο» από τις υγιεινές τροφές.

Όλες τις μέρες ήσουν πολύ πειθαρχημένος. Σχεδίασες τις επιλογές σου για τα εστιατόρια, έκοψες τα κοκτέιλ, αλλά απόψε κοιτάς το δίσκο με το επιδόρπιο και πραγματικά είναι σαν να ακούς το γλυκό φράουλα να σε καλεί. Μήπως, όμως, το επιδόρπιο πρόκειται να  οδηγήσει την δίαιτά σου στην καταστροφή;

Λύση: Κάνε ένα διάλειμμα.snak_kai_diakopes

Είτε πρόκειται για ένα ορεκτικό που είναι πολύ λαχταριστό και σου ανοίγει την όρεξη, είτε πρόκειται για ένα επιδόρπιο που δύσκολα μπορείς να του αντισταθείς,  επιτρέποντας στον εαυτό σου να το φάει σε μικρή ποσότητα μια στο τόσο, κάνεις τις διακοπές σου πιο ευχάριστες χωρίς την αίσθηση της στέρησης.

Ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσεις υπό έλεγχο την μερίδα σου, είναι να μοιραστείς την λιχουδιά σου με έναν φίλο. Έτσι μπορείτε και οι δύο να απολαύσετε κάτι ιδιαίτερο χωρίς να πληρώσετε πολύ και χωρίς να πάρετε επιπλέον θερμίδες.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *